Toelichting WC
Uitslagen
Uitleg Programma
Zomer Competitie
--> Adressen
--> Wedstrijd A
--> Wedstrijd B
--> Wedstrijd C
--> Recreatie A
--> Recreatie B
Beker Competitie
--> Uitslagen
Poule indeling A
Poule indeling B
Gegooide 180-ers
Gegooide Finishes
LaCo
BBC

 

WINTERCOMPETITIE

DE DATA T.A.V. DE INHAALWEKEN, DIVISIEKAMPIOENSCHAPPEN EN PLAY-OFFS STAAN VERMELD IN DE AGENDA.

WEDSTRIJDSECRETARIAAT
De wintercompetitie wordt geleid door twee wedstrijdsecretarissen.
Wedstrijdsecretaris ere-, 1e en 2e divisie is Ruud Willersen.
Wedstrijdsecretaris 3e- en 4e divisie is Monica Muller.
Zij zijn als volgt bereikbaar:
Ruud Willersen; telefoon 020 664 56 04 (niet na 21.30 uur); e-mail: erediv@dora.nl, 1ediv@dora.nl en 2ediv@dora.nl
Monica Muller; telefoon 062 081 78 01 (niet na 21.30 uur); e-mail: 3ediv@dora.nl en 4ediv@dora.nl
Voor vragen, suggesties en/of opmerkingen kun je bij hen terecht. Laat bij geen gehoor altijd een boodschap achter, alleen dan word je teruggebeld. 

VERZETTINGEN
Er wordt aan gewerkt om het doorgeven van verzettingen via de website mogelijk te maken. Zodra dit het geval is, wordt een mededeling op de website geplaatst. Uiteraard blijven de regels m.b.t. het verzetten van wedstrijden ook dan van toepassing.
Totdat deze mogelijkheid beschikbaar is, dienen verzettingen nog op de gebruikelijke wijze te worden doorgegeven en wel als volgt.


Het verzetten van wedstrijden dient door beide captains tijdig kenbaar gemaakt te worden aan het wedstrijd-secretariaat via de verzetlijn;

telefoon 062 227 54 40;
e-mail: verzetten@dora.nl
Laat bij geen gehoor altijd een boodschap achter.
Geef bij het inspreken of mailen altijd de volgende gegevens door:
- Je naam, teamnaam en telefoonnummer;
- Divisie, poule en poulenummer;
- Naam thuisspelend team;
- Naam uitspelend team;
- Datum geplande wedstrijd;
- Datum verzette wedstrijd;
- Welk team om de verzetting heeft verzocht.
Voorts zijn teams verplicht mee te werken aan het verzetten van een wedstrijd, wanneer de oorspronkelijke speeldatum op een erkende nationale feestdag valt of als spelers worden opgeroepen om uit te komen voor het Nederlands team. Wees sportief en bel de tegenstander ruim van te voren om de verzetting te bespreken.

WIJZIGINGEN
Wijzigingen in speelgelegenheid, speelavond of captain dienen schriftelijk of per e-mail doorgegeven te worden. Hiervoor dient hetzelfde mutatieformulier als voor het inschrijven of overschrijven van leden gebruikt te worden.

Dit formulier is ook te verkrijgen op het Bondskantoor en te vinden op de website bij “ledenadministratie”.
Je kunt dit formulier tijdens openingstijden inleveren op het bondskantoor of zenden aan:
Darts Organisatie Regio Amsterdam
t.a.v. de wedstrijdsecretaris van je divisie
Rijswijkstraat 141
1062 ES Amsterdam
of mailen (zie voor e-mailadressen: 1e alinea).


(Reserve)captains kunnen adreswijzigingen, wijziging van telefoonnummers of enige andere wijziging in de persoonlijke gegevens van alle teamleden na inloggen uitvoeren in “Teambeheer”.
(Reserve)captains dienen de wijziging van hun eigen gegevens ook door te geven aan de ledenadministratie via ledenadmin@dora.nl. Er wordt dan een mededeling op de website geplaatst.
De captains van alle teams zijn verantwoordelijk voor het bijhouden van deze wijzigingen; het team dat de wijziging doorgeeft dient ook alle captains van de poule waarin het speelt van de wijziging op de hoogte te stellen tot 2 weken nadat de mededeling op de site is geplaatst. Wanneer een captain dit niet gedaan heeft of een captain een wijziging niet heeft genoteerd, kan niet gereclameerd worden bij het wedstrijdsecretariaat.